Thursday 31 March 2011

Kesakitan....

Sekarang aku mengalami kesakitan yg teramat sangat....ini gara-gara sebab bibir aku pecah disebabkan oleh sesuatu,natijahnya bibir aku akan mengalami kesakitan untuk tempoh yg agak lama.....huhuhuh......aku akan mula merasa sakit apabila aku mula mnum air dah apabila bercakap,nmpaknya aku kena kurangkan bercakap la selepas ini......aku pasti smua orang pernah ada pengalaman macam aku......tiba-tiba aku teringat akan pesan seorang ustaz, kita hanya mula bising or mengadu bila kita dalam sakit mcm "skit la kaki aku ni, sakit la perut aku ni".....tetapi kita tidak pulak pernah kata "aku sihat la hari ni, aku kenyang la hari ni......sama juga dengan orang mengumpat ni, mesti mengumpat psal benda yg tidak elok mcm " ko nak tau tak psal si bedah tu, die tu kan bla bla bla "......tetapi kita tidak plak kata " si bedah tu kan, die g sekolah tadi naik bas", confirm xde orang nak dngar klu ckap psal benda macam ni.....apa-apa pun, tepuk dada, tanya la imam........(dah lari tajuk aku ni......hehehe.).....remember, Sky Is Not The Limit....adios.........

1 comment: